onsdag 26 december 2012

Fotografering, före.

Idag passade vi på att fota mina före-bilder inför Fitnessfighten. Passa på medan R är ledig och det är dagsljus så att bilderna blir så tydliga som möjligt.
Men snacka om ångest. Stå i sport-bh och hotpants och "flaunta" allt. Ni kommer absolut INTE få se dessa bilder nu, jag kan knappt se på dem själv. Men jag hoppas att jag efter den här månaden är så nöjd med mitt resultat att jag vågar visa både före- och efterbilder sedan. Mest av allt hoppas jag ju bli uttagen som finalist, med chansen att vinna bl.a. en träningsresa för två till Portugal.

Idag när jag letade efter en fotolämplig sport-bh och hotpants gick jag igenom alla mina träningskläder och jag har en del helt oanvända, för små, träningskläder som bara ligger. Jag ska bli smal igen, och jag ska kunna använda de för små kläderna och känna mig jävligt snygg i dem. Så det så!

Och när jag är helt klar ska jag investera i en ny garderob som jag ska fylla min kommande walk-in closet med. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar