söndag 16 december 2012

Målet uppnått

Beslutsamhet och personlig tränare kan ta en långt... Hilary Duff är som bekant i min ålder, fick barn ungefär samtidigt som mig och nu kommer hon i sina gamla jeans igen. Hon är ju skitsnygg! 
Hon har i medier sagt att hon tänker inte gå på någon galen bantningskur bara för att hon bor i Hollywood och jobbar som sångerska/skådespelerska, utan hon ska bli av med sina kilon långsamt och allra främst, hälsosamt. Hon har tränat pilates, yoga, med personlig tränare m.m. flera dagar i veckan och nu ca 9mån senare är hon där.



Jag måste ta mig i kragen och undersöka hur det går till med gymmet här där vi bor. Det ligger ju ett stenkast hemifrån men har passersystem så varje gång jag gått förbi har det varit stängt. Tror att de endast har öppet på vissa kvällar. Måste måste måste ta tag i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar