fredag 28 december 2012

Smalis-shopping

Nu har jag gått loss på H&M.
Olivia fick lite kläder i strl 74 och mamman fick lite smalis-kläder som inspiration. Jag kommer antagligen inte kunna ha ett enda plagg jag beställt till mig själv, men jag har beställt det i min normala storlek och jag tänker hänga alla plagg på varsin galge, låta de hänga framme och så ska jag klämma och känna på dem varje dag ända tills jag är framme i mål. Jag ska även hänga fram alla mina fina festklänningar som är för små och som jag längtar efter att kunna få på mig.

Ca 50kr/st:
 
Endast 30kr för badhandduken.

 
Lösa blusar går alltid åt.

 
Några bastoppar i några olika färger, 80kr resp. 50kr.

 
 


Dagens ros går till H&Ms kundtjänst på telefon. Jag hade en rabattcheck som gav mig 20% rabatt på ett köp ur deras baby- och barnsortiment samt en erbjudandekod som skulle ge mig gratis frakt. När jag via internet tryckte in dessa koder ville endast den ena fungera, därför ringde jag deras kundtjänst. Efter lite undersökande säger den trevliga kvinnan "egentligen går det inte att kombinera rabattcheckar men eftersom att det precis varit jul så gör jag ett undantag". Det hade jag absolut inte räknat med, så det gjorde mig positivt överraskad och glad! Det gjorde ca 250kr skillnad på min order så det var inga enorma summor, men i alla fall. Där pratar vi service!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar