fredag 19 mars 2010

Idag har jag varit ledig och ingen rast, ingen ro. =)

Gick upp vid åtta och satte igång att städa. Fixade lite pappersarbete och fick sedan bråttom in till stan då jag hade beställt tid för synundersökning.
Synundersökningen gick bra och mina linser kommer om någon vecka.

Tog en kort sväng på stan och kollade bl.a. efter tärnklänningar. Fanns bara en massa aprikos i affärerna och det är inte direkt vad jag är ute efter. Hittade vad jag letade efter på Bröllopshuset. Skulle dock vilja ha några lite enklare. Bl.a den här modellen tyckte jag var lite annorlunda men i en annan färg. Kommer dock inte att bli den.

Mötte upp mamma och lille Vincent, tog ytterligare en sväng och lunchade sedan på Filbyter. När regnet kom gav vi upp och mamma skjutsade hem mig så jag kunde städa lite till. Malin kom förbi en sväng och jag upplyste henne om att jag har första avsnittet från säsong två av "Kendra" hemma.

Såg det och när hon gått städade jag lite till och såg sedan sista avsnittet av "Desperate Housewives". SÅ bra!

När jag stod och försökte fixade med alla kläder i sovrummet ringde mamma och var på väg med maten. Robert borde ha varit hemma vid det laget och hunnit handla det han skulle på väg hem men när jag ringde hade han inte ens åkt från jobbet. Stress!
Mamma hade med sig mat från Nang's Kitchen som som vanligt var jättegod!

Åt efterrätten framför "tvn" samtidigt som vi såg "The International" med Clive Owen och Naomi Watts. Spännande film med en hel del action.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar