onsdag 19 maj 2010

Beeeeebis

Bloggerskan Engla väntar tvillingar. Kommer bli jättespännande att följa!

Idag gick jag till jobbet, tog en timme. Svettig som bara den när jag kom fram men vad skönt det var. Jobbade och sedan gick jag i SPÖregnet ner till stan.

Kom 5minuter försent till optikern och fick höra "Tyvärr, du är sen. Optikern är redan med nästa kund så du får vänta 20 minuter".
Då blev jag förbannad! Där har jag kämpat som en idiot för att komma fram i tid till fots i spöregnet (väntade först på en buss som aldrig kom) och varenda gång jag varit där tidigare har JAG fått vänta på HONOM minst 5-10minuter. Men nu när det var jag som var 5 min sen (och kom in där dyngsur) så är det "försent". IN MY ASS! En annan kvinna vid disken såg till att han skyndade på och hepp hepp så var jag klar och ute inom 10min.

By the way, när jag är klar med hela den här skiten med att prova ut linser, som för övrigt har tagit över EN MÅNAD, så tänker jag aldrig besöka den där skitbutiken igen!

På stan sen träffade jag på alla kändes det som. Alltid kul att träffa folk man känner sådär spontant på stan. Robert hämtade upp mig så vi kunde skynda förbi hemma så jag kunde få byta om till torra kläder. Sen åkte vi ut till chefen för att umgås med vovven som vi ska vara hundvakt åt på lördag. Lilla golden-valpen Nellie.

Nu är jag trött trött trött och ska sova. Sorry blev inga bilder idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar