tisdag 16 augusti 2011

Nu är jag trött på det här.

Nu har vi lyckats slå ihjäl ca 4h genom att äta frukost, surfat, läst, tittat på folk, pratat, sovit (i konstiga positioner på hårda bänkar). Nu är jag trött på det här och då är det ändå 6h kvar innan flyget (förhoppningsvis) lyfter. SUCK!!!

Tråkigast av allt är det för att det känns som att jag gjorde det här för inte så länge sedan.
När jag och Ferial var i London för ca 2-3mån sedan så såg ju anslutningståget till att vi missade planet hem, då fick vi också spendera sjukt många timmar på flygplatsen.

Det här är vår smekmånad. Inte nog med att vi ska spendera 12h PÅ planet, nä vi ska spendera 10h på flygplatsen också. Ge mig en säng!

Det onda i magen jag haft i nu fyra dagar har fortfarande inte försvunnit heller. Det tar en del krafter det med... :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar