fredag 22 februari 2013

Till salu: Brudklänning Pronovias strl 38

Inför vårt bröllop hittade jag en helt underbart fin klänning på Partyworld som jag köpte. Sedan åkte jag och min ena tärna till London för att bl.a. köpa klänning till henne. Väl där hittade jag min drömklänning! Så den fina klänningen jag tidigare köpt på Partyworld blev aldrig använd. Nu tänkte jag se ifall det är någon annan som kan få användning utav den?









Det är en "benvit" klänning från Pronovias. Pronovias är ett riktigt fint märke som säljer så sjukt fina klänningar! Supermodellen Erin Heatherton är en av modellerna och brudklänningsguden Elie Saab har designat en kollektion för märket.
Jag kan jämföra den med klänningen jag faktiskt använde och de spelar i två helt olika ligor. Det känns i tyget, märks i sömmarna och dragkedjan att kvalitén är helt outstanding! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar