tisdag 30 april 2013

Sprut-torsdag

I torsdags var det en lång dag.
R var ledig (wiho!) och kunde för första gången sedan i somras följa med till BVC. Det var dags för 1-års sprutor... Men sen ska ju vi till Mallorca snart så Olivia behövde ta en till spruta, dvs 3st vid samma tillfälle.
Lilla gumman var så stark. Hon sa ingenting vid sticken men skrek som en stucken gris när de sprutade in vätskan.

Efter BVC gick vi till mitt jobb och åt lunch och när vi var klara åkte R och Olivia iväg en sväng medan jag fick massage 1h och ansiktsbehandling i 45min. Det var så härligt!!

När jag var klar hämtade de upp mig och så mötte vi upp Karolina och lilla Melwin för en sväng på stan. Vi shoppade lite sommarkläder till O, kollade skor till O och kikade på lite olika alternativ till bilstol. R hann också klippa sig, sen åkte vi till mina föräldrar en liten sväng på väg hem.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar