onsdag 18 december 2013

Är det så här vardagen ser ut?

Var tar tiden vägen!? Gaaaahhhh!!
Det är full rulle på jobbet och full rulle hemma men samtidigt hinner jag ingenting. Jag blir galen! Men det kanske är så här livet ser ut när man kommit in i vardagen med jobb och förskola?

I fredags var jag, Robert, mamma och Dessi och tittade på Olivias Lucia-firande på förskolan. Hon var så fin min lilla tomte, hoppas kunna få lite bilder snart.

I söndags var vi och firade Aprilia. Det var långt i förskott men så trevligt! Hon älskade klänningen hon fick av oss och tog på den direkt, och Olivia hann vakna lagom till kalaset i princip var slut. Tröttfis.

I måndags var R bortrest och då kom Dessi förbi en sväng. När hon behövde låna duschen passade Olivia på att hänga med. Hon älskar verkligen att duscha, det är helt otroligt. Under tiden fick jag en stund med en kopp té och senaste Mama.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar