tisdag 9 december 2014

-2,5kg!

Jag förstår ingenting. Min vägningsdag är fortfarande egentligen imorgon men nu första veckan med Viktväktarna har jag ju smygvägt mig varje dag för kontroll och nyfikenhet. Även idag.

I förrgår och ett par dagar innan det drack jag dåligt (som jag också vanligtvis gör) så jag tänkte att viktnedgången på -2,1kg kunde vara pga låg vätskenivå eller något. 
Igår drack jag massor och imorse visade vågen -2,5kg?!?! Helt otroligt! Jag som äter massor! Innebär detta att jag åt för lite innan eftersom att det inte hände ett skit på vågen? För motionera... Det har jag inte gjort en enda dag den här veckan.

Fortsätter det så här så ser jag extra mycket fram emot att få klä upp mig till jobbets julfest, julbordet, julafton och nyårsafton.


1 kommentar:

  1. Heja dig Frida, det måste bli en livsstil och jag hoppas att även maken hjälper till på sitt sätt:-)
    Mamma

    SvaraRadera