måndag 31 januari 2011

Ledig vardag

Idag har jag varit ledig från jobbet. Och tänk vad man hinner med när man är ledig på en vardag!

Gick upp tidigt och var inne i stan halv tio. Tandläkarbesök där jag fick veta att det är bra att gå till tandhygienisten också. Helt plötsligt blev 675kr ( - mina 300kr rabatt) plus 800kr. KUL! Men men, ska det va så kan man lika gärna göra det ordentligt.

Gick förbi blomsterbutiken korsningen St:Lars gatan-Storgatan och köpte en fin tulpanbukett och tog med till min vän Konrad. Var länge sedan vi sågs så vi pratade en bra stund och spelade Yatzy.


Sen åkte jag ut till Ferial och gemensamt åkte vi till Scrapbutiken som ligger i närheten av dem. Så nu har jag nog allt till våra bröllopsinbjudningar. Känns skönt och det gick bara på 350kr, allt som allt.

På eftermiddagen har jag fixat här hemma. Försökt packa upp det sista ur kartongerna på kontoret, städat m.m. Skulle ha haft en innerum-visning hemma ikväll men det blev för många sena avhopp så jag valde att ställa in. Så nu får familj och vänner boka egna visningar i stället.

Ska nu se ifall jag kan hitta sista energin för dagen och röja lite till på kontoret.

1 kommentar:

  1. Jag kommer gärna vid nästa tillfälle, säg bara till. Kul att du var i den butiken.

    SvaraRadera