tisdag 25 januari 2011

Sjukling

I torsdags kväll fixade vi lite mys här hemma. Vi åt god middag, jag bäddade ner mig i sängen med tvn och R bjöd på semlor.
I samband med att jag la mig fick jag jätteont i magen. Jag trodde till en början att det berodde på dagens lunch men eftersom att det höll i sig så verkade inte det vara fallet. Jag fick som hugg i magen var 5-10min och därimellan var jag alldeles öm i magen.

På fredagsmorgonen var jag extremt trött då jag knappt hade fått någon sömn. Tog mig i alla fall till jobbet och genomförde ett vattengympapass. Höll ut till eftermiddagen men sedan fick R hämta mig.
La mig direkt när jag kom hem vid kl 15-16-nånting och sov till kvällen. Var vaken ett par timmar och sov sedan hela natten.

På lördagsmorgonen var det dags att jobba igen och då hade huggen försvunnit men kvar var den ömma känslan. Jobbade till eftermiddagen och åkte sedan hem och tog det lungt. Sedan dess har jag nu inte känt något mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar