torsdag 14 april 2011

Brudklänning

I tisdags var som sagt Ahlbergs här. Barnen busade loss, gärna PÅ mamma. Och stackars Aprilia ser ut som en prickig korv i ansiktet (vattenkoppor).



Jag och Ferial smet också undan och provade min brudklänning tillsammans med slöjan som jag lånat av storasyster. Klänningen passar fortfarande och slöjan passade bra tillsammans med den, mer om bröllopet på Bröllopbloggen.

Måste erkänna att jag är lite lätt besviken på en del som fortfarande inte OSA:t till bröllopet. Vissa har man större förståelse för men ex. alla dem som man vet sitter vid datorn i princip dygnet runt men som ändå inte skickar iväg ett mail till vår toastmaster. Men jag vet samtidigt att detta till stor del beror på att jag är en otålig person, som gärna vill få saker gjort NU. Så jag ska inte tänka mer på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar