lördag 16 april 2011

Shopping-onsdag

Blev visst en liten bloggtorka, helt oplanerat. Hade tänkt tidsinställa ett inlägg igår men tänkte sen att nee, jag kan lika gärna blogga när jag kommer hem. Jag kom dock inte hem på den sidan av dygnet.

Men från början...
I onsdags efter jobbet tog jag en sväng på stan innan jag skulle möta upp Susanne.
Har letat även efter en sådan här, men behöver byta storlek. Jag har lång överkropp med kort underkropp så den var lite för kort. allra helst skulle jag dock vilja hitta en klänning i Polo-stuk. Dvs nästan som denna men typ vit krage och tjock-randig.


Snygg för många tillfällen men allra snyggast en dag vid poolen?


Har letat efter en piké med stort tryck länge, och nu hittade jag det äntligen, så jag köpte två.




Sen mötte jag upp Susanne och åt middag på Hälsofreak. Började där vi slutade sist typ... Trots att det var läääänge sen. Ett kärt återseende kan man lungt säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar