onsdag 5 december 2012

Vilka kängor är snyggast?

Jag behöver ett par nya vinterkängor.
Tidigare har jag använt typ Timberland-kängor, de där gula ni vet. De senaste åren har jag använt fodrade kängor med liten kilklack på. Men nu när det blir en hel del promenader med barnvagnen så behöver jag något rejält. Det lär ju inte bli mindre tid som spenderas ute ju äldre hon blir dessutom.

Jag vill kunna ha ett par bra (och varma!) kängor dels att kunna promenera med men som jag även kan ha i ex. pulkabacken. Jag har hittat två par fodrade kängor som jag gillar, men frågan är vilket par som är snyggast/verkar bäst? Jag ska ju inte bara kunna ha dem på landet utan även i stan.

Dessa är från Shepherd och har 100% ull inuti.

De här är från ett märke jag aldrig hört talas om förut som heter Rugged Eagle.

Jag är visst kräsen för jag har precis kollat Nelly.se, Intersport, Stadium, Skopunkten, Ecco, Din Sko, Nilson, Heppo, Brandos, Footway m.m. och dessa två är de enda som jag känt mig dragen till.

3 kommentarer:

  1. Båda är fina! Hjälpsamt va? :)

    SvaraRadera
  2. De nedersta tyckte jag va snyggast, men de övre känns mer praktiska, det finns ju ingen snörning där snön kan leta sig in på dem :)

    SvaraRadera