fredag 29 november 2013

Nu har vi flyttat

Vi lever!

Efter två väldigt jobbiga sjukveckor åkte jag äntligen till vårdcentralen förra fredagen. Det visade sig att jag har dubbelsidig öroninflammation och bihåleinflammation, "och sen behöver jag inte titta efter något mer för penicillinkuren du får kommer att verka för allt".

Medan jag kämpat med detta började vi i måndags flytta. Först var jag med på besiktningen av nya lägenheten i måndags och sen kom de nya sängarna hit. Sedan i tisdags har vi sovit här och igår körde vi hit alla möbler. Det känns skönt att vara på plats men allt är kaos. Jag dränks i saker att göra, jag mår fortfarande inte riktigt bra, R är aldrig hemma eftersom att han haft så mkt att göra med flytten och Olivia visar tydliga tecken på att inte må bra av att flytta. Så fokus nu i helgen ligger på att tömma huset helt inför städfirmans besök samt att skapa så mycket ordning som är möjlig i lägenheten särskilt för O's skull.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar