lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag

Jag firar alla hjärtans dag med en lugn mysförmiddag, 50 Shades of Grey-bio med maken och mys med mina underbara ungar!

Jag "firar" också med att ha klättrat lite på Bloggportalen (bloggläsarantal). Jag hoppas att mina nya läsare uppskattar min blogg, och att ni allihop får en mysig dag även om ni skulle vara ensamma.

Jag vet att den här dagen känns sådär för många, men för mig behöver inte denna dag enbart betyda något om jag har en partner att dela den med. Den handlar om att sprida kärlek! Till en vän, till en familjemedlem, någon på ex. Instagram vars konto du uppskattar eller ännu bättre... Dig själv! 

Hade jag varit ensam idag hade jag tagit en lång promenad och sedan kurat ihop mig i soffan under en filt. Druckit en kopp varm choklad, sett en film och bara njutit.

1 kommentar:

  1. Moster hann inte sprida tillräckligt mycket kärlek till sötnötterna innan mormor kom. Tycker det är dags att ni kommer hit på en fika snart.. Dagens höjdpunkt dock är att gullungen numera säger hela mitt namn. Yay!!

    // Moster Hillevi

    SvaraRadera