onsdag 18 februari 2015

Invägning vecka 8

Veckans resultat blev -1kg. Wiho!
Detta trots att jag använde i princip hela min vb (veckobonus). 

Det är helt fantastiskt att jag kan äta precis vad jag vill och ändå gå ner i vikt. Den här Viktväktar-veckan har innehållit både nutellacheesecake, banan/choklad-kaka, pizza, semla, dammsugare, choklad, kebab med bröd, popcorn, chips och pannkakor med sylt och grädde. 
Oj... Nu blev jag ställd faktiskt när jag gick tillbaka och kollade. Allt det där på EN vecka!? Det låter inte hälsosamt nu när jag ser allt ihopbuntat. MEN... Med Viktväktarna ligger fokus på kontroll och prioriteringar. Man kan äta allt men det handlar om att inte gå all-in utan att ha kontroll över proportionerna och prioritera. Vill du äta en pizza, gör det. Men då måste de andra målen på dagen vara mindre.

Jag börjar nu få höra att min viktnedgång syns. Jag har gått ner 8,3kg sedan mellandagarna och 21kg sedan jag kom in på förlossningen med John. Nu har jag uppnått mitt andra delmål. Tredje delmålet är att komma ner till "80-talet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar