tisdag 28 april 2015

Recension av Viktväktarprodukter

Jag skrev tidigare om Viktväktarnas "Whole grain bread" och "Nutty chocolate cereal". Och en recension är efterfrågad.

Jag tyckte att barsen var jättegoda! Perfekt liten bar när du är sugen på något, eller vill ha något litet till kaffet/téet. En bar "kostar" 2 propoints. Väldigt överkomligt!


Brödet tyckte jag inte var någon höjdare till en början. Konsistensen och smaken är som det där brödet man köper i affären som är vakumförpackat i en liten fyrkant. Brödet är protionsförpackat och en portion är två tunna skivor. En portion "kostar" 2 propoints så jag tyckte inte att jag kunde ge upp testandet eftersom det var så billigt i pp. Jag provade med lite Svennes kaviar och sedan rejält med skivat ägg ovanpå det och det var faktiskt jättegott! Så jag kommer nog fortsätta köpa brödet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar