måndag 3 augusti 2015

Släktträff

I slutet på juli tog jag med mig barnen och åkte på en dagsutflykt till min farfars sommarhus utanför Askersund. Farfar fyllde 80år och en stor del av hans barn, barnbarn och barnbarnsbarn åkte dit för att överraska honom. Jag hade aldrig varit där förut så det var lite svårt att hitta efter Askersund men med lite hjälp så! Olivia var i himlen och sprang runt som en galning. Vädret var toppen och vi hade det mycket trevligt allihop.


Olivia och pappas fru Petra.


Min pappa och jag.

Min pappa, och John i knät på min farfar.

Olivia konsumerade socker som aldrig förr och var helt uppe i varv i bilen på väg hem så hon somnade inte fören vi var vid Borensberg. Normalt sett hade hon däckat så fort vi backade ut från uppfarten. Det första hon sa dagen efter var att hon ville åka till mammas farfar idag igen. Bra betyg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar