måndag 3 augusti 2015

Upp och hoppa!

Jag har en längre tid varit så himla duktig med promenader och med maten. Men senaste tiden har det gått utför. Det är inte alltid lätt, men det är en del av resan tänker jag. Jag påbörjade Kayla Itsines Bikini Body Program för två veckor sedan (?) men det rann snabbt ut i sanden. Det började nog med att jag tyckte det var lite för tufft och kände direkt motgången, sedan kom regnet vilket gjorde att jag helt tappade lusten för att gå ut och röra på mig överhuvudtaget. Det ledde till brist på energi och då försvann lusten till BBG-programmet.

Nu tänker jag så här... Jag har några veckor kvar tills jag i en veckas tid ska bo i bikini så tiden fram tills dess ska jag väl kunna finna inspirationen och peppen till att ge järnet med både kosten och träningen? Jag ska planera in träningen och jag ska se till att vara NOGA med räkningen av proproints. Har varit alldeles för slapp även där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar