torsdag 22 april 2010

BANTA

Jag vet inte vad det var som fick mig att sätta fart den här gången men nu jäklar!

I måndags gick jag till resecentrum (40min) och cyklade till jobbet därifrån (15min). Åt frukost på jobbet (havregrynsgröt, endast! Ingen mjölk eller nåt) och åt kycklingsallad till lunch. Hade två intensiv-pass på kvällen.

I tisdags gick jag till jobbet (1timme), åt frukost där (fruktshake), hade ett vattenpass och åt sallad till lunch. Cyklade hem.

Igår cyklade jag till jobbet. Drack fruktshake till frukost och hade tre vattenpass. Sallad och tacofärs till lunch och cyklade hem.

Idag cyklade jag till jobbet. Drack fruktshake till frukost, hade två vattenpass. Åt grillat kött och ris till lunch (som chefen bjöd på, tack!) och cyklade hem.

Bra start i alla fall. Och till helgen då det är fest blir det ingen alkohol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar