söndag 25 april 2010

Euro Megadrive

I lördags vaknade Robert tidigt, konstigt med tanke på att han somnade typ kl 22. =) Men det var bra, vi tog det lungt ett par timmar sen gick vi in till stan. Robert kollade cykel på Nellborgs på vägen in och väl på stan gick vi på bröllopsvisning på Radisson BLU. Hur arg jag var efter den kan du läsa om på Min Bröllopsblogg. Träffade Carro en snabbis och sen lördagsshoppade vi lite.

På kvällen tog vi bilen (jag var nykter) till en av Roberts vänner som bor vid Drottningsbron. Där grillade vi, jag och grabbarna. Sen var det dags för kvällens höjdpunkt, Euro Megadrive på Skyttecentrum! Massa gamla 90-tals hits och billig alkohol. Jag höll mig nykter eftersom att jag skulle vara på jobbet kl 9 dagen efter och det kan i många fall vara intressant, som den här gången. Fick förresten många uppmuntrande kommentarer ang det under kvällen.

Alla var jättetrevliga, ovanligt trevliga faktiskt. Förutom killen som pratade med Robert utanför och sen kom och tog mig på röven och flinade som en sliskboll. Ångrar fortfarande att jag inte slog hårdare.
Det var en mycket intressant fest på många sett. Tjejen som jag såg ramla fyra gånger, Gunnar som däckade vid ett bord, killen som fick sig en avsugning på balkongen. Fick massor komplimanger och många bloggläsare gav sig till känna. Det är skoj! Men vänta... Skrev hon avsugning, tänker du nu? Ja, det gjorde jag. Det var precis vad jag gjorde. Jag bara väntar på att fler bilder ska komma upp så jag utifrån kläderna kan lista ut vem det var. Mohaha!

Natten avslutades med att vi skjutsade hem Daniel och jag fick ca 4 timmars sömn. Men jag var konstigt nog bra pigg ändå när klockan ringde i morse.

1 kommentar:

  1. Cykeltips till Robert är HAGA Cykel på Industrigatan. Dom är trevliga och mkt roliga. Ni förstår vad jag menar när ni varit där.

    SvaraRadera