fredag 30 april 2010

Ledig fredag

Åt lunch på stan med mamma idag på min lediga dag. Åt på Espresso House, köpte smink åt mamma på Makeup Store och larmade av en bh på Gina (köpte en bh där innan jul som de missade ta bort larmet på och den hamnade i garderoben direkt så upptäckte det nu). När Ove (styvpappa) och Marcus (styvlillebror) kom gick vi till Eric's för att kolla på kläder till Marcus inför hans student.

Sedan mötte jag upp finaste Helena på stationen. Gick raka vägen och hämtade ut hennes examensbevis. SÅ duktig hon är och har varit. Det lyste om henne och jag är minst lika stolt över henne som hon är över sig själv.

Medan vi satt där kom även fina gravida Madde och gjorde oss sällskap en stund. Lille bulan, så söt! =)

Av en slump gick vi förbi en nyöppnad (thailändsk?) salong vid namn C&S Nail där de hade så överdrivet bra priser att vi genast bokade tid för manikyr och pedikyr imorgon.

Spa pedikyr: "Här erbjuds ett fotbad, samtidigt som du får ryggmassage av vår massagestol under pedikyren, avkopplande för hela kroppen, samtidigt trimmas tånaglarna med klippning och polering som avslutas med massage."

Manikyr: "Här fixas nagelbanden till, klipper och formar dina naglar, massagerar dina armar och polerar naglarna."

När jag kom hem låg detta väntandes på hallgolvet:

Mitt diplom från babysiminstruktörskursen som jag gick för 3år sedan. =)

OJ, nu måste jag fixa mig, ska vara hos Daniel om 50min och handla innan dess måste vi också. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar