onsdag 2 november 2011

Föör mkt grejer!

Häromkvällen var vi i Mantorp och plockade upp den här bokhyllan/skötbordet. Innan hade vi fått ärva Aprilias skötbord men förstår ni nu varför vi behövde något annat? Jag vet inte var jag annars skulle lägga allt!

Lyxproblem.
Och ändå har jag ca 40st gamla barnböcker i källaren som jag vill få upp också. Men vi har långt ifrån handlat allt själva. Det är en hel del från när vi själva var små ex. mina gamla kassetter med IKEA's Elmer Hult men även en hel del som vi ärvt. Helt ny amningskudde från en vän ex.

Sen har jag också ca 30st rabattkuponger på bland annat barnkläder på Åhléns och Lindex men även på blöjor. Så om ngn har tänkt shoppa åt vår bebis så kan ni få varsin.:-) Dock går de flesta ut vid nyår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar