tisdag 29 november 2011

JAG önskar mig...

... bl.a. detta i födelsedagspresent:

En ipad, gärna med rosa skal.
Vad gäller den här får jag nog verkligen göra något bra här hemma ifall jag ska förtjäna den.
R har tjatat om en i flera månader och jag har sagt nej, men lite roligt är det ju faktiskt.
Ännu roligare ifall den är rosa. :-)


Miniradio som jag kan flytta mellan ex. köket, tvättstugan m.m.
Just denna är dyr och kommer från Tivoli Audio, men det finns billigare varianter som ser likadana ut. Gärna en vit eller rosa. :-)


Desperate Housewives-boxarna. Jag önskade mig dem förra året men utan resultat.
Jag har den första och den andra men inga av de andra.
Bilden är från förra året så har man tur, är de billigare i år.


Örhängen från Rock by Sweden, 500kr. De går att köpa på bl.a. Smycka.
Jag skulle nog kunna tänka mig det mesta ur den kollektionen faktiskt.
Vad gäller mina presenter, får ni väl hålla koll med R, så han inte köper samma. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar