fredag 8 juni 2012

Babyshowerns svar

När mina vänner var här för att ha babyshower för mig fick de svara på några frågor och skriva ner sina svar. Dessa papper fick jag och kunde spara för att sedan öppna efter bebisen kommit, och det har jag nu gjort!

Bl.a. fick de gissa vilket kön bebisen skulle ha. Det var endast två som hade rätt och det var Helena och Bettan. De fick även gissa vilket datum bebisen skulle göra entré och den enda som hade rätt var Ramona. De svarade på flera andra frågor också men alla var heeelt ute och cyklade med sina svar. :-)

Den som faktiskt hade mest rätt, eller i alla fall var närmast, var jag själv.
Jag trodde hon skulle komma 25:e, hon kom 24:e.
Jag trodde hon skulle väga 4,4kg, hon vägde 4,2kg.
Jag trodde hon skulle komma kl 04,32, hon kom 06,13.

Lite kul! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar