onsdag 18 juli 2012

Förslag till doppresent

Det är många som börjar fråga nu vad Olivia önskar sig i doppresent och jag har hittills inte kunnat svara. Men efter att ha surfat lite efter förslag på inredning till hennes rum när vi snart renoverar så hittade jag dessa saker. De kan vara ett förslag i alla fall.

Babygunga Plasto 129kr på Jollyroom.se

 Fiaspel Kids Concept 149kr Jollyroom.se

 Brio plocklåda 169kr från Webbhallen.se, men jag vet att den även finns på ex. ÖoB.

 Klossar Kids Concept 199kr Jollyroom.se

 Klosslåda Kids Concept 199kr Jollyroom.se

Lektält Kids Concept 295kr Jollyroom.se

Brio spis 349kr Jollyroom.se
Jag tror ni börjar se ett färgtema va? :-) Kanske även ett tema gällande märken inser jag nu... Både Brio och Kids Concept har ju så urfina grejer. I Linköping säljs Kids Concept bl.a. på Lättsam. Den butiken ligger på Nygatan, samma gata som Handmålat (som de flesta Lkpg-bor känner till), som för övrigt också har riktigt fina grejer.

1 kommentar:

  1. Ja detta var ju bra tips tycker jag. CD med barnvisor är ett annat tips. Men jag undrar hur det gått med ett bankkonto. Vi vill ju att lilla fröken ska lära sig att spara pengar tidigt :-)

    SvaraRadera