tisdag 3 juli 2012

Min blogghistoria

Jag har bloggat i många år. Jag började blogga på Blogg.se någon gång i gymnasiet men flyttade därifrån när jag köpte min första iphone eftersom att det var så omständligt att blogga med mobilen. Då började jag blogga på thisisfrida.blogspot.com (som kommer att ligga kvar så att man kan gå tillbaka och läsa) och i samma veva startade jag minbrollopsblogg.se (minbrollopsblogg.blogspot.com) där jag skrev om alla våra planer inför vårt bröllop och avslutade sedan när smekmånaden var förbi.

Nu är det återigen dags att starta om på ny kula. Denna gång för att jag tydligen uppfyllt min kvot av uppladdade bilder på den gamla bloggen. Man kan köpa till utrymme men det är roligare med en ny blogg i så fall.

Ni känner väl även igen er här på den nya bloggen? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar