söndag 6 oktober 2013

Babyshower Enzo

När jag var gravid med Olivia anordnades det en babyshower för mig. Denna gång var det Ferials tur. Färgerna på ballongerna speglar vad vi tjejkompisar trodde det var för kön på bebisen i magen. Majoriteten hade rätt, det visade sig vara en Enzo.

Vi lekte lite lekar. Bl.a. skulle vi allihop gissa omkretsen på Ferials mage med hjälp av ett snöre. Jag fick inget snöre över eftersom att JAG VANN. ;-)

Fikade gjorde vi också. Malin hade bakat goda cupcakes och Manda hade köpt en god tårta, som ni ser. ;-)

En annan lek gick ut på att Ferial skulle para ihop rätt bebisfoto med rätt vän.

Någon som kan se vem som är jag?

Flera var helt säkra på att det här var jag "eftersom att det var så sjukt likt Olivia". Det var lite kul med tanke på att det inte är jag. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar