torsdag 10 oktober 2013

Ung (bröst)cancer

Ikväll kom det alldeles för nära för att ignorera. Lägg gärna märke till den nya rutan här till höger i kolumnen bredvid, under min presentationsbild. --------------------------------------------->

Jag har startat en egen insamling på Cancerfondens hemsida till förmån för bröstcancer. När jag sett insamlingar tidigare har jag skänkt en tanke och sedan viftat bort det men nu kan jag inte blunda mer. Nu hjälper kanske inte min insamling just den person jag har i åtanke, men jag vill göra det jag i dagsläget kan. "Det händer andra"... Men nu tänker jag snarare "det kunde lika lätt ha varit jag".

Hjälp mig med min insamling! Jag har skänkt den första pengen.


1 kommentar:

  1. Jag hänger på givetvis! Och håller tummarna för din vän./ Mamma

    SvaraRadera