onsdag 8 januari 2014

Broody

De här två fina bilderna hittade jag en tid tillbaka och jag tycker de är så fina! Mamman har gett sin tillåtelse till att jag publicerar dem.

Mössan, kläderna, åkpåsen... Jag vet inte, det ser bara så oerhört gulligt ut! 

Och på den här bilden... ÄLSKAR mössan och koftan. Så himla fina!

Jag kan inte låta bli att känna mig oerhört sugen på ett syskon till Olivia. Jag kan ena sekunden vara SÅ sugen och andra sekunden kan jag känna att nä, det är så mysigt med bara Olivia just nu.

Igår natt hade vi en tuff natt. Olivia sover annars hela nätterna, hon somnar ca kl 20 och sover till ca kl 6 men den dagen hade vi uppmärksammat att magen inte riktigt fungerade som den skulle. Mitt i natten runt kl 2 vaknade hon och fick komma över i vår säng. Då brukar hon somna om direkt, men icke. Hon låg och snurrade runt och gnällde i över två timmar. Vi fattade ingenting och ville bara få henne att somna om. Till slut gav vi henne vatten men hon blev bara sur över att det inte var välling. När vi sen gav henne välling blev hon nöjd och somnade direkt om efter att hon druckit upp.

På förskolan dagen efter hade hon också varit ledsen på förmiddagen men sen på e.m. var hon glad igen när hon hade fått ur sig allt. Hon var glad medan jag och R knappt hade sovit och var riktigt trötta första arbetsdagen efter nyår. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar