lördag 4 januari 2014

Bus och mys

Passar på att busa på pappas jobb medan vi väntar på att han ska bli klar.

Min man lagar den godaste maten jag någonsin ätit. Jag har sådan tur!

Eskimån




Medan Olivia duschade med Dessi en kväll fick jag en stund med senaste Mama och en kopp té. Detta är ett par veckor sedan och jag har fortfarande inte hunnit läsa klart den. :-)

På BVC för den 2 månader försenade 1,5-års kontrollen. Allt såg bra ut och hon följde sin kurva. Låg helt i linje med utveckligen också, till och med något före.

Jullovslunch med jobbet.

Våra nya hoods.

Jag och Olivia har haft långledigt och mys framför julkonserter blev det ett par.

 Även pappa R har varit ledig en del. Till och med så pass att lilla fröken numera säger pappa som aldrig förr. Tidigare har hon sagt det väldigt sällan men använder sig av ordet mamma betyyyydligt oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar