fredag 3 januari 2014

Känslan inför jul

Känslan av jul uteblev med snön och hur mycket jag än försökte julpynta så höll sig känslan borta hela julen.
Men när jag var med jobbet och åt julbord på Sörgårdens Gästgiveri DÅ kändes det minsann som jul om än för en kväll. Deras inredning gör ju sitt men maten, juldekorationerna och SNÖN. Vi hade snö endast i ett par dagar och det råkade bli just kring denna kvällen. Det föll så mycket snö att flera av oss var oroliga för ifall vi skulle komma loss med bilarna. Vår bil är ju i alla fall hög men den har tyvärr inte fyrhjulsdrift.

Partytjejen (i klänningen som våra näbbar hade på sig på vårt bröllop och som jag lyckades hitta till Olivia nu 2 år senare på en bloppis).


Presenter från underbara kunder!

Julshopping på Ikano-huset. Deras julgran var riktigt pampig!

I sista minut hann jag även fixa mig inför jul. Jag klipper och färgar håret på Creative Hair som ligger på Storgatan. Modena och Aprilia var väldigt bra hjälpredor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar