torsdag 6 november 2014

Nu är det jul igen

Men hörrni, det här med snön...

Jag har varit julsugen länge nu. Tänkte julpynta förra helgen men vardagen kom i vägen. Här hemma har vi flera ggr ätit risgrynsgröt, skinkmacka och druckit julmust. Julmusiken är även den premiärspelad. Behöver jag ens säga att jag har julmusik på i detta nu? :-)

Olivia var överlycklig när jag visade vad som fanns utanför vårt sovrumsfönster (efter att ha läst om det på Facebook, såklart), "Tomten, tomma mamma!". Tyvärr har vi pulkan uppe på vinden och jag som är höjdrädd försöker inte ens klättra upp dit och ta ner den. Hon ville åka pulka till dagis men nöjde sig med att hon kan få åka pulka till garaget ikväll när vi ska åka till simmet.

Nä, nu vaknar lillebror i vagnen efter att ha somnat på väg hem från dagis. Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar