torsdag 8 oktober 2015

Stockholm

I söndags hann jag vara med barnen några timmar innan läggdags och kl 04,00 i måndags ringde klockan. Kl 05,00 satt jag i bilen och påbörjade resan upp mot Sthlm och för att slippa de värsta köerna tog jag "lilla vägen", dvs över Strängnäs. Men Soulen gjorde resan till en fröjd. Efter lite köer var jag runt kl 08,30 framme. 


Det var dags för steg två i min pågående utbildning och det var minst lika intressant denna gång som förra.


Vi bodde på Scandic InfraCity i Upplands Väsby och det här är är vyn från konferensdelen ner mot restaurangen/lobbyn. Rätt fantastisk!


Och när jag fick bilder som denna skickade till mig under utbildningen så längtade jag verkligen hem!


Men nu är ordningen äntligen återställd. Idag har jag tillbringat dagen med att mysa så mycket jag bara kunnat med barnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar