söndag 23 oktober 2011

Bebisshopping på Ullared

Bild på alla julklappar som jag köpt kan jag ju inte visa men både två av fyra barn samt R's julklappar är klara. Men hans var jag tvungen att slå in samt gömma nu på morgonen för annars smyger han iväg med sina och försöker öppna dem i smyg.

Fick även med mig en del kläder hem. Köpte Lundmyrs "Fragile"-tröja som jag än så länge inte ens är i närheten av att fylla ut (och som för övrigt har skitdålig passform):

Samt en del randiga tunikor/klänningar som passar en växande bebismage. Bilder på dem får nog komma sen när jag väl har på mig dem.
En hel del bebisgrejer blev det i alla fall:

"Kolik-flaskor" från MAM, nappflaska och napphållare från Esska,
skedar och potionsmått från Bambino, flaskställ, flaskborstar, nappar m.m.

Bäddgrejer till både sängen och vagnen.
Täcken, kuddar, lakan, spjälsängsskydd.

Åkpåse till vagnen och skötbädd till skötbordet.
Jag är riktigt nöjd! Nu behöver jag inte shoppa mycket mer. Men jag kanske borde lägga upp bebisens önskelista till mina nära och kära? ;-)

2 kommentarer:

  1. Det var mycket grejer, barn verkar behöva en del :). Tur att mannen stannade hemma! Jag tror inte att män klarar av att shoppa i stora butiker. Det är i alla fall min erfarenhet :).

    Som du skrev innan så stämmer det (att jag hittade hit via Dessi). Nu ska jag läsa lite mer i bloggen.

    SvaraRadera
  2. Det kanske kan vänta till efter nyår i alla fall ;) Även om jag har min present redan klar. Både till mamman och bebis ;)

    SvaraRadera