söndag 30 oktober 2011

Tackkort från bröllopet

Det börjar efterfrågas bilder/tackkort från bröllopet. Och jag skaaa ta tag i det. Det är bara så tråkigt att sitta själv med det och jag vet inte i vilket format de ska vara. Tänk om man bara kunde framkalla lite kort, skriva ngt gulligt på baksidan, lägga ner i ett kuvert och posta. Klart!
Men njae, så kan jag inte göra.

Och ska jag be någon om hjälp så måste man göra så stort projekt utav det. Kan någon skicka ett sms med ett förslag, komma hit typ imorgon eller i övermorgon så vi bara får det ur världen?

What to do, what to do?

Vi tillsammans med svärfars fina Bonzo.

2 kommentarer:

  1. jag är ju expert på å vika kort efter å ha vikt till bröllopsinbjudan så jag kan komma å hjälpa dig;D

    SvaraRadera
  2. Detta kort var jättefin med Bonzo. Han verkar vara sugen på champagne han också.

    SvaraRadera