måndag 31 oktober 2011

Gott och blandat

Den här bilden hittade jag på R's telefon.
Så söt han är Bonzo, han gillar verkligen inte att tvättas. Fina killen... Som igår hade the time of his life här i vår trädgård tillsammans med Nellie. Vad de busade! :-)

Häromkvällen var familjen A här lite spontant. Det var så roligt! Modena och Aprilia älskade vår nya Bigboy (kopia av Fatboy). Robert som envisades med att köpa en sån där, men som sagt, barnen gillade den i alla fall. Lekte med den hela kvällen. :-)

Jag ska nog tillägga på magbilderna att jag försöker hålla in kaggen för att visa hur mycket magen FAKTISKT vuxit. :-) Den är större när jag är avslappnad.

3 kommentarer:

  1. Hihi åh så bekymrad han ser ut :) Så söt!

    Svar: Vi kommer få en tjänstebil nu genom Eriks jobb, en Renault Megane.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Var köper man BigBoy???? Har bara hittat en enda hemsida på nätet.

    SvaraRadera
  3. Kul med "påsen" den vill jag gärna prova när jag kommer nästa gång. Det var en fin tröja du har på dig på bilden med Aprilia.

    SvaraRadera