måndag 27 augusti 2012

Start på nya veckan

Hade precis bytt morgonblöjan och höll på att ta fram dagens kläder till Olivia, då gör hon nr 2. Det krävdes två blöjor för att komma över dagens första hinder. Mitt i allt börjar mina ben kännas som spagetti (hmm?) så det var bara att få på sista blöjan fort och gå till köket för att få i mig lite energi (frukost). Därför får Olivia vara lite nakenfis medan mamma äter frukost.

Mamma bootcamp på agendan idag, därför fick frukosten bli rejäl. LCHF-shake, två ägg med majonäs och två Finn crisp med bregott och ost.
Lite i det största laget alltså men som sagt... Senast jag körde mamma bootcamp var i onsdags och träningsvärken var helvetisk (!) och har precis släppt, behöver all energi jag kan få känner jag.

Hoppas ni allihop har fått en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar