torsdag 4 juni 2015

Johns rum

Vi har bestämt oss för att det är hög tid för John att flytta in i sitt eget rum. Det innebär också att det är dags att inreda det. Än så länge står det endast skötbordet och en garderob där inne. Jag har en bild av hur jag vill att det ska se ut, men jag gillar många olika stilar och frågan är hur jag ska kunna kombinera dem, eller vilken av dem vi ska köra på. Vi är tyvärr lite låsta vid att vi valde limegröna lådor till hans garderob. Det var dumt såhär i efterhand.





1 kommentar:

  1. Tänk på sonens rum i första hand. Olivia är ju "bara" 3 år och kan vänta lite på att få rummet omgjort tycker jag även om ni som föräldrar känner er frestade:-). Olivia får gärna vara hos mormor i alla fall, utan överraskning när hon kommer hem.
    mamma/mormor

    SvaraRadera