onsdag 6 oktober 2010

Itrim

Ikväll har jag varit på Itrim med mamma, syrran (som gått ner 8kg sedan hon började där för 2v sedan)och Ramona. Det var en prova på-kväll, där medlemmarna kunde ta med sig varsin gäst.
Vi fick information om deras koncept, fick prova deras produkter, fick provträna och innan vi gick fick vi varsin goodiebag. Jag la till två stycken smoothies också. Alla produkter vi fick prova var jättegoda, förutom den med cappucino-smak. Men det KAN ju bero på att jag inte gillar kaffe. :-)

1 kommentar:

  1. Så synd att jag inte kunde vara med! Var det givande tycker du? Är det något du också kommer börja med? Jag funderar på Anna Drotts PT Daniell Jörnsten som håller till på Citygymmet. Har kontaktat honom och jag ska boka in ett kostnadsfritt möte när jag är frisk igen. Kanske nåt för dig med? :)

    Läs mer här:

    http://www.ontarget4you.com/

    SvaraRadera