lördag 30 oktober 2010

Mys med mig själv

Sitter fortfarande och provar Davids ipad. Jag tänkte att jag ska prova att blogga med den också nu när jag ändå håller på. Jobbigt med åäö bara. Måste hålla inne A eller O tills det kommer fram.

Jag är. Na nu skiter jag i åäö. Live with it! Jag är ratt sugen pa en ipad faktiskt. Kollade prisjakt och enligt dem ligger de pa ca 6000kr, DET tycker jag kanske inte att det är vart just nu men framover kanske. Just att blogga funkar mycket battre med en laptop. Just nu sitter jag med ipaden lutad mot en kudde i mitt kna.

Ikvall är R ute med just David och hans Manda. Jag är inte ett dugg upplagd for det sa jag stannade hemma. Har tagit ett mysigt bad med badbomber och nar jag är klar med ipaden ska jag nog se de senaste avsnittet av Desperate Housewives samt Keeping up with the Kardashians. Imorgon ska det byggas takstolar och lite jobb pa jobbet ska det hinnas med också.

Vill passa pa att skriva; STORT grattis till min storasyster som nu gatt ner 16,1kg!!!!!!! Wohow!!!!


Om ni fick valja, vad vill ni då lasa mer om? Jag skriver ju bara om halften av allt jag gor, om ens det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar