lördag 23 oktober 2010

Linser på nätet

Nu har jag för första gången beställt linser över nätet. De linser jag köpte sist på Specsavers är slut och jag är inte nöjd med den butiken så nu provade jag nätet.

Jag googlade och längst upp (sponsrad länk) lång Lensway.se. Så det fick bli dem. Och vad enkelt det var! Jag hämtade mina förpackningar och hittade dem direkt. Enkelt att fylla i styrka osv, det är fraktfritt och det var bra pris!
Nu ska vi se vad som händer med leveransen bara. De brukar skickas inom 24h stod det men nu är det ju lördag så tisdag kanske. Jag provade att ringa deras kundtjänst också och fick svar direkt och killen var så trevlig så.

1 kommentar:

  1. Ja visst är det smidigt! :) Lensway har snabb leverans men de är nog dyrast. Jag brukade beställa via yourlenses.com till halva priset mot Lensway. Idag kör jag med Linsboxen. Drar på autogiro varje månad så får jag linserna i brevlådan. Då ingår även gratis synundersökningar.

    SvaraRadera