måndag 25 oktober 2010

Uppe tidigt

Idag gick jag upp alldeles för tidigt. Robert hade sin cykel på jobbet så jag skjutsade honom. Dessutom började han en timme tidigare än vanligt så när vi gick till parkeringen var det mörkt ute. När jag var hemma igen ca 30min senare så var det nästan ljust.

Nu sitter jag i tystnaden med frukosten och njuter. Skönt att bara vara.
Jag har till och med (nästan) glömt bort hur trött jag är på bilen.

Jag älskade Passaten, på alla sätt och vis (den var för dyr i drift) och det känns ännu mer nu när det är kallt ute. I Audin tar det 100år innan imman försvinner från rutorna, rövvärmen är seg som attan (och trasig på passagerarsidan), värmen kommer när man är framme vid sin destination och idag började kylartempen lysa och pipa rött. SKIT-bil!

Skickat från min telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar