söndag 21 oktober 2012

Gott och blandat

Olivia har börjat upptäcka tecknat. Allra helst det där de pratar med töntiga röster.

Olivia i fredags innan vi åkte till simmet.

En bild jag hittade på Ferials blogg från när vi var på Ikano/Ikea senast.

Inför helgens bankett hade jag världens problem med att få tag på en bolero att ha till min balklänning. Jag var inne i varenda butik (kändes det som), några av tjejerna i föräldragruppen kollade i sina garderober, Veronica erbjöd sin och jag lånade med mig Dessis hem, men på Bubblerooms hemsida hittade jag i tisdags kväll den perfekta! Frågan var om den skulle hinna hem? I fredags e.m. när vi kommit hem från simmet spårade jag dock paketet och då låg det på "vårt" Ica! Jag hade inte fått ngt sms än men åkte dit och fick ut det. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar