måndag 22 oktober 2012

Jag vill ha dem allihop!

Idag hade jag bestämt med "grannen" att vi skulle gå till öppna förskolan här i samhället. Det var första gången för min del så jag tyckte det vore trevligt med sällskap. Mindre trevligt var att behöva ställa klockan. När grannen kom låg Olivia fortfarande i pyjamas i sängen och sov, så hon fick helt enkelt byta nattblöjan och byta om till vanliga kläder väl på plats. Det var trevligt och denna gång var det personal från Apoteket där som informerade, men jag kände att det här ger inte Olivia så mycket än. Vi kommer nog hänga på om grannen går dit igen, men annars väntar vi nog tills Olivia verkar behöva stimulansen.

När vi var klara där hann jag slänga i mig lite lunch hemma innan jag plockade upp Ferial för att åka och titta på brud- och tärnklänningar. Vi mötte även upp hennes syster Lucia som även hon ska vara tärna. Vi hittade några favoriter i de olika butikerna, och några av dem hittade jag nu ikväll på nätet samt ytterligare några fler. Klänningarna ska vara turkosa och hellånga, alla dessa klänningarna nedan går att få så.





Mori Lee 

Forever Bridals

Jag har faktiskt en turkos hellång klänning här hemma, men den har jag redan hunnit använda vid tre tillfällen (senast nu i helgen) så det vore skönt med något nytt. Den är dessutom axelbandslös och till detta tillfälle skulle jag vilja ha åtminstone ett band.
Klänningen nedan är den jag redan har hemma, i den turkosa färgen.


På deras hemsida finns även denna bild på samma typ av klänning. Det är en inspirationsbild med ett löst axelband, MEN axelbandet finns inte att köpa och det kommer kanske till våren. Trist!
Utile Couture

1 kommentar:

  1. Åh! En riktigt fin långklänning hade jag verkligen velat ha! :)

    SvaraRadera