fredag 12 oktober 2012

Simningen

Trots att denna blogg handlar om mig och mitt liv, så är jag nästan aldrig med på bild har jag tänkt på. Störst fokus blir ju på Olivia och jag är inte den som tar bilder på mig själv framför spegeln (blir helt enkelt inte av och när jag väl gör det så blir det inget bra). Sen är jag extremt kräsen med hur jag ser ut på bilder som läggs ut också i och för sig. 

Idag var det i alla fall babysim igen och förra veckan fotade min kollega oss med vår kamera. Här kom jag med på bild! 
Olivia trivs som fisken! Förra veckan provade vi balansring för första gången och då låg hon mest på rygg och hade lite semester. Denna vecka provade vi igen och den här gången låg hon på mage nästan hela tiden och simmade som en tok efter den lilla krokodilen hon hade fått låna. Hon gapade direkt så fort hon kom i närheten utav den, och försökte käka upp den.

Förra veckan var även första veckan hon verkligen plaskade, förut har hon mest sparkat med benen. Idag fortsatte hon på samma linje. Hon plaskar så att hela hon blir dyngsur. Vi provade också att dyka för första gången. Det blev tre dyk allt som allt, med pauser mellan, och det var som förväntat inga problem. Mammas lilla tjej! Blir så stolt när det går så bra, och det syns hur roligt hon har.



1 kommentar:

  1. Åååå hade velat dyka också.... Suck! Vet inte vad det är med Agnes, hon skrek som en stucken gris stora delar av dagen igår men hon har ingen feber och ag kan inte hitta vad som är fel..... Gick en riktig långpromenad igår för att hon skulle få sova lite (blev över 1,5 mil). Tur att det var fint väder :-)

    SvaraRadera