fredag 30 november 2012

En mkt mysig fredag

Mycket nöjd med min nya klänning jag fått i present. Helt perfekt varm och mysig nu när snön kommit. Tack!

Runt lunch kom R hem och då var det bara att packa in oss i bilen och bege oss mot babysimmet. Olivia fick inviga sin nya overall och hade även den nya mössan hon fått av sin moster. Overallen får henne att se så yttepyttebebis ut, jag älskar det! Min lilla bebis... Helt sjukt vad jag älskar henne. Det är verkligen som alla säger, man vet inte hur det känns, ända in i benmärgen, fören man fått barn själv.

Efter babysimmet tog vi en sväng till Tornby för bl.a. julklappsshopping. Även en sväng till Ikea för att shoppa bl.a. galgar så vi kan få bort alla kartonger och blåa Ikea-kassar från sovrumsgolvet som är fyllda med kläder.

Trots att jag inte gillar Babyproffsen så fick det bli en tur dit också. Vi behövde verkligen en barngrind till trappan här hemma och vad jag vet så är det bara de som säljer den varianten vi ville ha (samma på bilden fast vit).
Vi satte upp en likadan grind direkt när vi flyttade in för våra vänners barns skull, men när vi bytte trappräcket så blev grinden för liten och nu MÅSTE vi få upp en igen eftersom Olivia blir mer och mer rörlig. Hon ålar, och knäna använder hon mer och mer så krypandet är på gång.

Nu ser vi fram emot en mysig, lugn och "julig" helg tillsammans. Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar