onsdag 14 november 2012

Senaste veckans...

Nytagen bild på Jessica Simpson och hennes lillasyster. Ser hon inte riktigt mini ut? 
Viktväktarna var alltså en bra metod för henne. 

Och på tal om det så har ju jag slutat med strikt LCHF, och jag har dessutom i princip slutat amma. Det har gjort (än så länge) en viktskillnad på -2,3kg. Hoppas det fortsätter stadigt neråt.

Jessicas ex-man Nick Lachey med sin nyfödda lilla bebis. Så sött!

Reese Witherspoon fick en liten sladdis härom månaden. Det är säkert jättemysigt med en sladdis när man är 36år, men om jag skulle skaffa en sladdis när jag är 36år så skulle Olivia vara 12år. Det känns lite väl för min del, men man ska ju aldrig säga aldrig. Man vet inte vad livet bjuder på. 

På People.com visade de bilder på olika kändisars barnkammare och den här bilden hittade jag där. Minns inte vems det var, men samtidigt som jag tycker den är häftig så är den lite too much för egen del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar